Original title:
Obchodní strategie firmy FAMITECH s.r.o.
Authors:
Bartošová, Milada Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce má za cíl sestavení obchodního plánu firmy FAMITECH s.r.o. Práce se člení na tři hlavní části. První z nich, část teoretická, shrnuje základní terminologii týkající se tématu strategického řízení firmy. V části praktické dojde k analyzování jednotlivých aspektů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, které vyústí v celkovou sumarizaci silných i slabých stránek podniku, stejně jako příležitostí a hrozeb. Na extérní a interní analýzu firmy naváže návrhová část, ve které budou představeny jednotlivé návrhy směřující ke zlepšení jejího postavení v rámci konkurenčního prostředí a celkovému zvýšení ziskovosti firmy. V závěru práce dojde k diskusi jednotlivých návrhů.The aim of this bachelor thesis is to create a business plan of the company FAMITECH s.r.o. The work is divided into three main parts. The first part, theoretical part, summarizes the basic terminology concerning the topic of strategic management of the company. The practical part will analyze individual aspects of the internal and external environment of the company, which will result in an overall summary of the strengths and weaknesses of the company, as well as opportunities and threats. The external and internal analysis of the company will be followed by a design part, which will present individual proposals aimed at improving its position within the competitive environment and overall increase in profitability of the company. At the end of the work there will be discussion of individual proposals.
Keywords:
5P; business strategie; klíčoví stakeholders; marketingový mix; obchodní plán; PEST analýza; strategické řízení; SWOT analýza; vnější a vnitřní prostředí