Název:
Návrh strategie pro společnost M-Oil
Autoři:
Odonjavkhlan, Batbileg Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce s názvem Návrh strategie pro společnost M-Oil se zabývá problematikou klíčových obchodních procesů. Hlavním cílem je navrhnout vhodnou strategii pro posílení konkurenceschopnosti na trhu. Práce se dělí na dvě základní části, a to teoretická část a praktická část. V části teoretické jsou popsána vybrané metody analýzy prostředí pomocí domácí i zahraniční literární rešerše. V praktické části se dále tyto poznatky aplikují na společnost M-Oil, přičemž hlavním přínosem mé bakalářské práce je navrhnutí strategie pro tuto společnost.This bachelor thesis with title “Proposal strategy for company M-Oil” deals with issue of key business processes. The main objective is to propose a suitable strategy to strengthen the competitiveness of the market. The thesis is divided into two basic parts, which are the theoretical part and the practical part. In the theoretical part, selected methods of analysis of the environment are described by means of domestic and foreign literary research. In the practical part, this knowledge is applied to company M-Oil, the main benefit of my bachelor thesis is the design of strategy for this company.
Klíčová slova:
logistika; PESTE analýza; Porterova analýza pěti hybných sil; strategická analýza; SWOT analýza