Název:
Marketingová strategie komunitní stítě Bezones
Autoři:
Kadlčková, Anna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce předkládá marketingovou studii jedinečného ambiciózního br-něnského start-up projektu akciové společnosti Bezones, který je primárně zamě-řen na rozvoj obchodních vztahů mezi společnostmi, jejichž cílovým zákazníkem není koncový spotřebitel. V literární rešerši jsou shrnuty teoretické poznatky týka-jící se strategií jako takových a marketingové situační analýzy. V navazující vlastní části práce byly popsány složky stávajícího marketingového mixu a na základě vy-braných typů marketingových analýz bylo provedeno zhodnocení vnitřního i vněj-šího prostředí společnosti a také oborového okolí. Proces analýzy dané firmy byl podpořen také dotazníkovým šetřením. Všechny výsledky byly následně shrnuty pomocí SWOT analýzy. Výstupem mé práce je návrh marketingové strategie této internetové obchodní komunitní sítě, určené výhradně pro segment firem typu B2B (business-to-business).The bachelor thesis presents a marketing study of the unique ambitious start-up project of the Bezones joint-stock company, which is primarily focused on the de-velopment of business relations between companies whose target customer is not the end consumer. The literature review summarizes theoretical knowledge about strategies and marketing situational analysis. In the following part of the work the components of the current marketing mix were described and based on selected types of marketing analyzes the internal and external environment of the company as well as the surrounding area was evaluated. The company's analysis process was also supported by a questionnaire survey. All results were then summarized using the SWOT analysis. The output of my work is the design of the marketing strategy of this Internet business community network, designed exclusively for business-to-business (B2B) segment.
Klíčová slova:
Bezones; marketingová strategie; marketingový mix; PEST analýza; platforma; segment B2B; situační analýza; startup; strategie modrého oceánu; SWOT analýza