Název:
Vplyv imagu destinácie na lojalitu návštěvníka k destinácii
Autoři:
Králiková, Andrea Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem diplomové práce je identifikace vlivu image destinace cestovního ruchu na loajalitu návštěvníka. Cílem je zhodnocení vlivu jednotlivých faktorů na post nákupní chování návštěvníka destinace. V teoretické části je zpracována problematika cestovního ruchu zaměřena především na image destinace a na loajalitu a spokojenost návštěvníka. V praktické části je analyzována situace současného stavu. Součástí praktické části je i statistické vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření a analýza image destinace, přičemž součástí analýzy je porovnání vnímání image destinace mezi obyvateli České republiky a obyvateli Spojených států amerických.The objective of the diploma thesis is an identification of an impact of a destination image on the visitor's loyalty. The main goal is to evaluate impact of the particular image factors on post-purchase behavior of visitor. Theoretical section is taking closer look at destination image and visitor's loyalty towards the destination. The evaluation of the current situation in this area is part of practical section. Moreover, the statistical evaluation of results of survey and the destination image analysis is also part of the practical section. As the part of this analysis is also the comparison of perception of destination image between residents of Czech Republic and residents of the United States of America.
Klíčová slova:
cestovní ruch; image destinace; lojalita návštěvníka; spokojenost návštevníka