Název:
Návrh marketingové komunikace pro CLIP Luhačovice
Autoři:
Matulová, Adéla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro rodinnou firmu CLIP Luhačovice, která má vést ke zvýšení obecného povědomí o firmě. K tomuto účelu byly provedeny analýzy prostředí pomocí Porterova modelu konkurenčních sil, PESTE analýzy a rozšířeného marketingového mixu. Poznání firmy a jejich zákazníků bylo rozšířeno pomocí dotazníkového šetření. Na základě poznatků zjištěných z těchto analýz byla následně navržena marketingová komunikace vhodná pro firmu a následně spočítána finanční náročnost.This bachelor thesis deals with marketing communication for family business CLIP Luhačovice, which should lead to increase in general brand awareness of this company. For this purpose the thesis works with environment analysis using Porter's model of competitive forces, PESTE analysis and extended marketing mix. Marketing communication was suggested based on findings provided by these analyses and afterwards the financial difficulties were calculated.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; PESTE analýza; Porterova analýza konkurenčních sil; rozšířený marketingový mix; vnitřní prostředí; vnější prostředí