Original title:
Hodnocení kvality služeb v lázeňském cestovním ruchu
Authors:
Profotová, Klára Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Profotová, K. Hodnocení kvality služeb v lázeňském cestovním ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. V textu je popsána kvalita služeb, spokojenost a loajalita. Je zde také rozebrán lázeňský cestovní ruch. Následně je v textu zaměřeno na kvalitu a zákazníky. Ve vlastní práci je hodnocena kvalita služeb v lázních Luhačovice. Dále je zkoumána závislost mezi faktory kvality, spokojeností a loajalitou zákazníků v lázních Luhačovice. Je zde také aplikována IPA analýza a posléze jsou vyvozena doporučení pro lázeňská zařízení v Luhačovicích.Profotová, K. The Evaluation of Quality of Services in Spa Tourism. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. The text describes the quality of services, satisfaction and loyalty. Spa tourism is also discussed here. Subsequently, the text focuses on quality and customers. The quality of services in Luhačovice Spa is evaluated in practical part. Furthermore, the dependence between quality factors, customer satisfaction and customer loyalty in Luhačovice Spa is examined. IPA analysis is also applied here and recommendations for spa facilities in Luhačovice are then deduced.
Keywords:
faktory kvality; kvalita služeb; loajalita; lázeňská zařízení; lázeňský cestovní ruch; spokojenost; zákazník