Název:
Online marketingová propagácia pre obchod s oblečením
Autoři:
Plevová, Silvia Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je věnována návrhu strategie a zhodnocení efektivity PPC kampaní internetového obchodu Factcool. Úvod práce představuje nejpoužívanější reklamní systémy Google Ads a Facebook Ads, v rámci kterých je na základě analýzy současného stavu vytvořena celková PPC strategie. Způsob měření a vyhodnocení efektivity strategie a výkonnosti kampaní je realizován prostřednictvím analytických nástrojů. Hlavním přínosem této práce je odhalení mezer v realizované strategii a navržení doporučení jako pro internetový obchod, tak i pro celé odvětví.Diploma thesis is focused on creating a strategy and evaluating an effectivity of PPC campaigns of the e-shop called Factcool. Introduction of the diploma thesis is dedicated to the currently most used online advertising systems Google Ads and Facebook Ads. The PPC strategy is created based on the worked-out analysis of the current state.Thestrategy andcampaignseffectivity are evaluated with use of analytical platforms. The main goal of the diploma thesis is to find any drawbacks of the strategy and to come up with ideas for improvement not only for the specific e-shop, but also for the whole industry.
Klíčová slova:
Facebook ads; Google ads; online marketing; PPC; STDC model