Název:
Marketingový výzkum
Překlad názvu:
Marketing Research
Autoři:
Adam, František ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na míru spokojenosti klienta s nabízeným produk-tem v oblasti zdravotnictví.Práce obsahuje teoretickou část, kde popíšu pojmy, které se zaměřením práce souvisí. V další části budou provedeny analýzy vněj-šího a vnitřního prostředí a sestaven dotazník. Na základě informací z těchto analýz navrhnu návrhy na zlepšení.
Thebachelor thesis focuses on the level ofsatisfactionoftheclientwiththeoffered-production in thefieldofhealth care. The thesis contains a theoretical part where I describetheconceptsthat are related to thefocusofthework. In thenextsection, analysesoftheexternal and internal environment willbecarriedout and a question-nairewillbeprepared. On thebasisoftheinformationfrom these analyses, I willpro-poseproposalsforimprovement.
Klíčová slova:
Dotazník; Marketing; Marketingový mix; Spokojenost zákazníka; Comunication; Customersatisfaction; Marketing mix; product; Questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192408