Název:
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Překlad názvu:
Proposal of Communication Campaign for the Famous Czech Ice-hockey Club
Autoři:
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
This master thesis analyzes the sport marketing practices of a successful ice-hockey club in the Czech Republic. After the theoretical definition of the terms, the thesis discusses the surrounding environment of the selected club and evaluates existing marketing activities. That creates a foundation for the following in-person interviews with visitors of the selected match and mainly for a quantitative survey researching fans' opinions on the marketing communications of the club. The output of the thesis is a proposed club’s communication campaign for the upcoming season.
Klíčová slova:
fanoušci; HC Dukla Jihlava; hokej; hokejový klub; komunikační kampaň; marketingová komunikace; sportovní marketing; communication campaign; fans; HC Dukla Jihlava; hockey; ice-hockey club; marketing communication; sport marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192127