Original title:
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Translated title:
Marketing Communications of Business Firm Archmanic s.r.o.
Authors:
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
The target of this thesis is to design appropriate communication tools and channels from Marketing Communications area mainly for Business companies which engage in architectonic and project field. Recourses of this thesis will be theoretical findings from area of contemporary trends in Marketing Communication. These are applied in an analysis of present day state of the company. They are an initial point for particular design of Marketing Communication of the given company herewith.
Keywords:
digital marketing; guerilla marketing; internet; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing tools; social networking.; viral marketing; web presentation; digitální marketing; guerilla marketing; internet; Marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje; marketingový mix; sociální sítě.; virový marketing; webová prezentace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/189064