Název:
Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha
Překlad názvu:
Attendance at home matches of FK Dukla Praha
Autoři:
Inneman, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti na fotbalových utkání FK Dukla Praha. Cíl práce je koncipován ve spolupráci s klubem FK Dukla Praha tak, aby mu poskytl cenné údaje o jeho návštěvnících a jejich spokojenosti s nabízenými službami. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Jeho hlavní část tvořilo elektronické dotazování prostřednictvím dotazníku vytvořeného pro účely této práce. Dotazování bylo dále doplněno polostrukturovaným rozhovorem se zaměstnancem marketingového oddělení FK Dukla Praha. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily několik možností, kterými by bylo možné zvýšit návštěvnost na domácích utkáních FK Dukla Praha. Jedná se především o zkvalitnění nabízených služeb, přizpůsobení se fanouškům a nabídku speciálních akcí. Klíčová slova: fotbal, diváci, fanoušci, stadion, marketingový výzkumTitle: Attendance at home matches of FK Dukla Praha Objectives: The main objective of this thesis is to find ways of improving attendance at home matches of FK Dukla Praha based on data from marketing research. The goal of the thesis is designed in collaboration with FK Dukla Praha in a way that would provide them valuable data about their fans and their satisfaction with offered services. Methods: The method used in this thesis is marketing research. Its main part was made up of electronic survey using a questionnaire created specifically for the purposes of this thesis. The survey was supplemented by a semi-structured interview with a member of marketing team of FK Dukla Praha. Results: The results of this research revealed a few options that would lead to increase in attendance at home matches of FK Dukla Praha. Those options are mainly improving the services offered, adapting to fans and special offers. Keywords: football, spectators, fans, stadium, market research
Klíčová slova:
diváci; fanoušci; fotbal; marketingový výzkum; stadion; fans; football; market research; specators; stadium