Název:
Podnikatelský plán na založení cukrárny v okrese Brno-venkov
Překlad názvu:
The Business Plan for Setting Up a Patisserie in Brno-venkov District
Autoři:
Otrusiníková, Yveta ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení nové cukrárny v obci Mokrá-Horákov. První, teoretická část práce obsahuje teoretická východiska vymezující podnikatelskou myšlenku, pojetí a strukturu podnikatelského plánu a popis metod sloužících ke strategické analýze prostředí v dané problematice. Analytická část práce staví na výsledcích analýz obecného a oborového okolí podniku, vlastnímu marketingovému výzkumu a analýze vlastních zdrojů a schopností, na základě kterých je vybrána vhodná strategie pro začínající podnik. Návrhová část obsahuje kompletní zpracování dílčích částí plánu dle základní obsahové struktury a to v návaznosti na zvolenou strategii tak, aby byl podnikatelský projekt nejenom realizovatelný, ale životaschopný.
The diploma thesis deals with the elaboration of a business plan for the establishment of a new patisserie in the village of Mokrá-Horákov. The first, theoretical part of the thesis contains the theoretical starting points defining the business idea, concept and structure of the business plan and description of methods used for strategic analysis of the environment in the given issue. The analytical part of the thesis builds on the results of analysis of the general and business environment of the company, its own marketing research and analysis of own resources and capabilities. On the basis of these analysis a suitable strategy for the start-up company is chosen. The suggestion part contains the complete processing of the parts of the plan according to the basic content structure, following the chosen strategy so that the business project is not only feasible but also viable.
Klíčová slova:
cukrárna; marketingový výzkum; Podnikatelský plán; strategická analýza; SWOT matice; Business plan; marketing research; patisserie; strategic analysis; SWOT matrix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177936