Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Svobodová, Eliška ; Krupicová, Dana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků autorizovaného prodejce a opravce vozů CARent, a.s. Brno. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současného stavu marketingového prostředí a dále je proveden marketingový průzkum. Na základě výsledků z marketingového průzkumu jsou navržena opatření ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků.
The bachelor thesis deals with the problem of customer satisfaction of authorized dealer and car repairer CARent a.s Brno. The thesis uses partial analyzes to determine the current state of the marketing environment and also conducts a marketing survey. Based on the results of the marketing survey, measures are proposed to increase the level of customer satisfaction so far.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing; marketing mix; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178555