Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway baru
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction of Hemingway bar
Authors:
Mažárová, Simona ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Predmetom diplomovej práce je zostavenie marketingového výskumu spokojnosti zákazníka pre spoločnosť Cayo s.r.o.. Zámerom práce je vypracovať marketingový výskum a na základe zistených výsledkov navrhnúť opatrenia k zvýšeniu spokojnosti zákazníka vrátane ekonomického zhodnotenia.
The Master thesis focuses on drawing up a marketing research of customer satisfaction for Cayo Ltd.. The object of the work is to work up the marketing research and on the basis of obtained information to suggest measures leading to higher customer satisfaction including economic appraisal.
Keywords:
customer satisfaction; marketing; Marketing research; questionnaire
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178090