Název: Postoj českých internetových influencerů k fast fashion
Překlad názvu: Czech internet influencers'opinion on fast fashion
Autoři: Koníčková, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: influencer marketing; Instagram; Rychlá móda; sociální sítě; vliv; Youtube; Fast fashion; influence; influencer marketing; Instagram; social media; Youtube

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107294

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397895


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet