Název:
Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Překlad názvu:
Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
Autoři:
Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Klíčová slova:
adidas; analýza; brand; Deerupt; Komunikace; NMD; Originals; prodej; strategie; tenisky; adidas; analysis; communications; Deerupt; Marketing; NMD; Originals; sales; sneakers; strategy