Název:
Tak trochu jiný korpus. Kvantitativní analýza audiovizuální reklamy
Překlad názvu:
A little bit different corpus: quantitative analysis of audio-visual advertising
Autoři:
Pravdová, Markéta Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Čeština v mluveném korpusu, Praha (CZ), 2007-09-12 / 2007-09-14
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Kvantitativní analýza televizních spotů firmy McDonald´s (frekvence slov, slovních druhů, analýza reklamního stylu).Quantitative analysis of TV spots of McDonald´s (frequency of words, parts of speech, analysis of advertising style).
Klíčová slova:
frequency; language of advertising; quantitative linguistics Číslo projektu: CEZ:AV0Z90610518 (CEP), 1ET200610406 (CEP) Poskytovatel projektu: GA AV ČR Zdrojový dokument: Čeština v mluveném korpusu, ISBN 978-80-7106-982-9
Instituce: Ústav pro jazyk český AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0168072