Název:
Marketingová komunikace společnosti zabývající se prodejem cyklistického vybavení
Překlad názvu:
Marketing communication of the company engaged in the sale of cycling equipment
Autoři:
Chramosil, Lukáš ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace společnosti zabývající se prodejem cyklistického vybavení. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace společnosti The Bike pro nadcházející roční období, a to na základě provedených analýz a zhodnocení současné marketingové komunikace z pohledu zákazníka i vedení společnosti. Metody: V této práci byl použita kvalitativní a kvantitativní metoda výzkumu. Konkrétně je využito hloubkového polostrukturovaného rozhovoru s majitelem společnosti k získání dat od vedení a písemného a elektronického dotazování k získání dat od zákazníků. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je koncept marketingové komunikace na nadcházející roční období. Návrh bude předložen vedení společnosti The Bike. Klíčová slova: Marketing, komunikační mix, reklama, propagace, event marketing, dotazník.Title: Marketing communication of the company engaged in the sale of cycling equipment. Objectives: The purpose of this bachelor thesis is to create a proposal to improve the marketing communication of The Bike company for the upcoming season, based on the analysis and evaluation of the current marketing communication from the perspective of the customer and the company management. Methods: The qualitative and quantitative research method was used in this thesis. Specifically, an in-depth semi-structured interview with the company owner is used to obtain management data and written and electronic queries to obtain customer data. The thesis also used methods of observation and analysis of internal documents. Results: The result of this thesis is the concept of marketing communication for the upcoming season. The proposal will be submitted to The Bike management. Key words: Marketing, communication mix, advertising, promotion, event marketing, questionnaire
Klíčová slova:
dotazník; event marketing; komunikační mix; Marketing; propagace; reklama; advertising; communication mix; event marketing; Marketing; promotion; questionnaire