Název: Role učitele ve vzdělávání "sociálně znevýhodněných" žáků
Překlad názvu: The role of the teacher in the elementary education of socially disadvantaget pupils
Autoři: Hirtová, Lenka ; Němec, Zbyněk (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluze; podpůrná opatření; role učitele; sociální vyloučení; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inclusion; pupils with special educational needs; role of teacher; social exclusion; support measures

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/101712

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387970


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet