Original title:
Tomáš Baťa a česká reklama
Translated title:
Tomáš Baťa and Czech Advertising
Authors:
Vošahlíková, Pavla Document type: Papers Conference/Event: Tomáš Baťa. Doba a společnost, Zlín (CZ), 2006-11-30 / 2006-12-01
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Využití obchodní propagace ve prospěch rozvoje podniku v kontextu politického, hospodářrkého a kulturního rozvoje.Business advertising used to foster company expansion in the context of political, economic and cultural conditions.
Keywords:
advertising; history Project no.: CEZ:AV0Z80150510 (CEP) Host item entry: Tomáš Baťa. Doba a společnost. Sborník příspěvků ze stejnojmené zlínské konference, pořádané ve dnech 30. listopadu - 1. prosince 2006, ISBN 978-80-903948-0-3
Institution: Institute of History AS ČR
(web)
Document availability information: Fulltext is available at the institute of the Academy of Sciences. Original record: http://hdl.handle.net/11104/0156052