Original title:
Vnímání značky
Translated title:
Brand perception
Authors:
ČERNÁ, Michaela Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje vnímání značky veřejností a zaměstnanci AAA Auto International a.s. K výzkumu vnímání značky byly použity sémantické diferenciály. Na základě výsledků výzkumu byly vyhodnoceny předem stanovené hypotézy a učiněny návrhy na zlepšení vnímání značky.This thesis analyze perception of the brand by pubic and the employees of AAA Auto International a.s. The semantic differentials were used for the research of the brand perception. On the basis of the research results were evaluated the initial hypothesis and were made the recommendations for improvement of the brand perception.
Keywords:
brand; marketing; marketingový výzkum; marketing; marketingový výzkum; značka Citation: ČERNÁ, Michaela. Vnímání značky. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/36740