Název:
Spokojenost závodních hráčů I. ČLTK Praha se službami klubu
Překlad názvu:
Satisfaction of I. ČLTK Praha competitive players with club services
Autoři:
Čechová, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Spokojenost závodních hráčů I. ČLTK Praha se službami klubu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení spokojenosti závodních hráčů klubu I. ČLTK Praha se službami klubu a následné vytvoření návrhů a doporučení k optimalizaci služeb a zvýšení spokojenosti závodních hráčů klubu. Metody: Pro zhodnocení spokojenosti závodních hráčů I. ČLTK Praha s nabízenými službami, byly využity rozhovory jak s vedením, tak s trenéry a hráči klubu a dále primární metoda sběru dat - písemné dotazování. Finální verze dotazníku a struktura jednotlivých otázek byly vytvořeny po četných úpravách, konzultacích a provedené pilotáži, speciálně pro prostředí tohoto klubu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek. Na základě získaných dat a rozhovorů s hráči, byly vytvořeny návrhy a doporučení pro vedení I. ČLTK Praha, které by měly vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti závodních hráčů I. ČLTK Praha. Klíčová slova: tenis, sportovní služba, zákazník, kvalita, průzkumTitle: Satisfaction of I. ČLTK Praha competitive players with club services Objectives: The aim of this diploma thesis is evaluation of I. ČLTK competitive players satisfaction with club services. Then were proposed recommendations that should lead to services optimization and higher satisfaction of competitive players. Results will be presented to club management. Methods: In this research were used interviews with club management, coaches and players and then primary method of data collecting - written questionnaire. The final version of questionnaire was made after many editing, consultations and questionnaire testing especially for environment of this tennis club. Results: Results of research are presented in analytic part of this thesis in classification crosses, graphs and charts. Based on acquired data and interviews with players were proposed recommendations for I. CLTK Praha management, that should lead to quality improvement of provided services and also to higher satisfaction of I. CLTK Praha competitive players. Keywords: tennis, sport service, customer, quality, research
Klíčová slova:
kvalita; průzkum; sportovní služba; tenis; zákazník; customer; quality; research; sport service; tennis