Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
The Proposal of Marketing Mix
Authors:
Rašková, Tereza ; Koudelková,, Petra (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení současného marketingového mixu podniku, který prodává potřeby pro zvířata. Návrh vychází z teoretických poznatků a analýzy současné situace podniku, která zahrnuje i průzkum v oblasti prodeje potřeb pro psy. Návrh byl sestaven tak, aby byl pro podnik proveditelný.
This bachelor thesis is focused on the improvement of existing marketing mix of a pet store. The proposal is based on theoretical knowledge and analysis of the current state of company, that includes a marketing survey about dog tackles sales. The proposal is set for practical use.
Keywords:
4P; customer; Marketing; marketing mix; promotion; 4P; Marketing; marketingový mix; propagace; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82762