Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction and Proposals for Its Improvement
Autoři:
Šlosárková, Iveta ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků vybrané thajské restaurace v Brně. Pomocí relevantních metod jsou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. K tomu je využit marketingový průzkum. Ten na základě sběru dat formou dotazníkového šetření získaná data analyzuje a poskytuje podklady pro vyhodnocení a sestavení návrhů ke zvýšení celkové úrovně spokojenosti zákazníků.
This master's thesis deals with customer satisfaction issues of selected Thai restaurant in Brno. Using relevant methods are proposed appropriate measures to increase the current level of customers' satisfaction. Marketing research is used to do this, and it is conducted using a questionnaire survey. Based on the data capture, the data are being analysed and they provide input for evaluating and setting up suggestions to increase total customer satisfaction level.
Klíčová slova:
konkurence; marketingový mix služeb; marketingový průzkum; regresní analýza; shluková analýza; Spokojenost; zákazník; cluster analysis; competition; customer; marketing research; regression analysis; Satisfaction; service marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81298