Original title: Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis of the Selected Company and Proposals for its Improvement.
Authors: Nesvadba, Lukáš ; Štýbnar, Michal (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Customer; customer satisfaction; customer satisfaction measurement; customer satisfaction questionnaire; market research; SWOT analysis.; dotazník spokojenosti zákazníků; měření spokojenosti zákazníků; průzkum trhu; spokojenost zákazníka; SWOT analýza.; Zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/81280

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377396


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share