Original title: Využití internetové reklamy
Translated title: The usage of Internet advertising
Authors: PROCHÁZKOVÁ, Tereza
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Google; Google AdWords; Internet advertising; PPC advertising; SEO; Seznam.cz; Sklik.; social networks; travel agency; cestovní kancelář; Google; Google AdWords; PPC reklama; Reklama na internetu; SEO; Seznam.cz; Sklik.; sociální sítě
Citation: PROCHÁZKOVÁ, Tereza. Využití internetové reklamy. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50129

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376095


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2024-08-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share