Název: Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: The Marketing Mix Proposal in the Comapany
Autoři: Hostinová, Zuzana ; Lazár, Lubor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: distribution; FUNTORO; International marketing; marketing mix; MOD multimedia system; Molpir; price; product; promotion; the proposed changes

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70957

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-374567


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-05-02, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet