Název:
Komparace firem podnikajících v sortimentu oděvů
Autoři:
Mašová, Veronika ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry a propagace dvou firem podnikajících v sortimentu oděvů - Marks & Spencer a New Yorker. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy nákupní atmosféry a zvolených oblastí propagace, které jsou v práci ke komparaci firem používány. Praktická část se zabývá charakteristikami konkrétních poboček firem ve zmíněných oblastech. Poslední kapitola obsahuje pozitiva a negativa prodejních jednotek a návrhy, jak by mohly být problematické body vyřešeny.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7324