Název:
Využití vizualizace při poslechu hudby v mateřské škole
Překlad názvu:
The Application of Visualisation while Listening to Music in Kindergarten
Autoři:
ČURDOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Videotechnika je pro děti atraktivní, lze ji tedy využít jako prostředníka pro podnícení dětského zájmu o artificiální hudbu. Bakalářská práce nabízí čtyři filmové vizuální opory k této hudbě a plán jejich využití v mateřské škole. Popisuje zkušenosti, které byly při ověřování programu v mateřské škole získány.Video technique is attractive for children, it can be used as a mediator to provoke the child interest in artificial music. This bachelor thesis proposes four visual concepts to this kind of music and a plan of its application in kindergarten. It describes experience gained from the experiment performed in the kindergarten.
Klíčová slova:
mateřská škola; poslech hudby; předškolní vzdělávání; vizualizace; kindergarten; listening to music; Preschool education; visualization Citace: ČURDOVÁ, Kateřina. Využití vizualizace při poslechu hudby v mateřské škole. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/47368