Název:
Porovnání vlivu reklamy na vybranou skupinu Čechů a Vietnamců
Překlad názvu:
Comparison of the Influence of Advertising on Consumer Behavior of selected Groups of Czechs and Vietnamese
Autoři:
Maiová, Thu Hang ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Phung, Nghia (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá porovnáním vlivů reklamy na spotřební chování cílových skupin, a to konkrétně mladé generace Čechů a Vietnamců žijících na území České republiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje definování pojmů týkajících se marketingu, reklamy, spotřebního chování a faktorů, které ho ovlivňují. Praktická část obsahuje charakteristiku cílových skupin a vyhodnocení výsledků online dotazníkového šetření. V závěru práce jsou interpretované výsledky dotazníku s důrazem na porovnání českých a vietnamských spotřebitelů.This bachelor thesis deals with the comparison of the influence of advertisement on consumer behavior of selected groups, specifically the younger generation of Czechs and Vietnamese living in the Czech republic. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to defining terms used in marketing, advertising, consumer behavior and factors by which the consumer behavior is influenced. The practical part contains the characteristics of the selected groups and the evaluation of the online survey. The conclusion of this thesis gives the interpretation of the survey results focusing on the comparison of Czech and Vietnamese consumers.
Klíčová slova:
Reklama; Spotřebitel; Spotřební chování; Vietnamci; Češi; Advertisement; Consumer; Consumer Behavior; Czechs; Vietnamese
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70100