Název:
Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice
Překlad názvu:
Marketing analysis of dermocosmetic´s leaders in the Czech Republic
Autoři:
Třískalová, Pavlína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem mé bakalářské práce je Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly hovoří postupně o marketingu, značce a její roli v marketingu a teoreticky vymezují marketingový výzkum trhu. Čtvrtá kapitola pak představuje dermokosmetický trh v ČR. Poslední kapitola se zabývá terénním šetřením (dotazník a Mystery Shopping), které slouží ke zjištění samotného cíle bakalářské práce. Cílem je zjistit korelaci mezi značkou doporučovanou lékárníkem v Praze a povědomím o značce mezi konečným spotřebitelem.The topic of my bachelor thesis is Marketing analysis of dermocosmetic´s leaders in the Czech Republic. The thesis is divided into five chapters. The first three chapters talk about marketing, brand and its role in marketing and theoretically define marketing market research. The fourth chapter presents dermocosmetic market in the Czech Republic. Last chapter deals with the field survey (questionnaire and Mystery Shopping), which is used to determine the actual goal of the thesis. The aim is to find a correlation between a brand recommended by a pharmacist in Prague and brand awareness among end consumer.
Klíčová slova:
Avene; Bioderma; Dermokosmetika; Eucerin; Komunikační kanály; La Roche-Posay; Marketing; Uriage; Vichy; Avene; Bioderma; Communication Channels; Dermocosmetics; Eucerin; La Roche-Posay; Marketing; Uriage; Vichy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68910