Název:
Agenturní Publick Relations
Překlad názvu:
Public Relations in Agencies
Autoři:
Houda, Jan ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V rámci práce se zaměřuji na 4 hlavní části, vymezení public relations z teoretického pohledu, aktuální situace na českém PR trhu, práce a činnosti v agenturách a konečně vlastní průzkum širokou veřejností zabývající se povědomím o PR. Vycházím především z odborné literatury, internetových článků a průzkumů, prezentací předních českých odborníků a několika mnou s nimi vedených rozhovorů. Po vypracování jsem úspěšně docílil hledaných výsledků.My work contains 4 main parts, what are Public Relations in theory, what is current situation on Czech PR market, work and agenda in agencies and finally my own research through general public about PR knowledge. My sources were mainly reference books, articles and researches from the internet, presentations of czech PR experts and personal interviews with them. In my bachelor thesis I successfully achieved the researched goals.
Klíčová slova:
Agenturní činnosti; PR agentury; Public relations; PR agencies; PR agenda; Public relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69367