Original title:
Corporate sustainability and business strategy: Case Study of company in automotive industry.
Translated title:
Trvalá udržitelnost a podniková strategie: Případová studie společnosti v automobilovém průmyslu.
Authors:
Kovalová, Tereza ; Křečková Kroupová, Zuzana (advisor) ; Volfová, Jitka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[eng][cze] The Thesis describes the concept of corporate sustainability and its incorporation into business strategy, in case of automotive industry. To support and extend the theory, it contains a case study of the French automotive components producer.Práce popisuje koncept trvalé udržitelnosti a její zakomponování do strategie společnosti, v případě automobilového průmyslu. Pro ověření teorie, práce také obsahuje případovou studii francouzské společnosti vyrábějící automobilové komponenty.
Keywords:
automotive industry; business strategy; corporate sustainability management; CSR; sustainability; automobilový průmysl; CSR; podniková strategie; udržitelnost; řízení trvalé udržitelnosti
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69516