Název:
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Překlad názvu:
Inbound marketing of Garmin company on the Slovak market
Autoři:
Sladká, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čajovská, Janka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca sa venuje použitiu inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenskom trhu. Cieľom diplomovej práce je analýza efektivity používanej stratégie a posúdenie, či má pre firmu potenciál v týchto aktivitách naďalej pokračovať. V teoretickej časti je najskôr vysvetlený rozdiel tohto nového marketingového prístupu oproti tomu tradičnému a následne sú definované základné nástroje, ktoré sa pri inbound marketingu využívajú. Praktická časť práce zahŕňa predstavenie spoločnosti Garmin, jej produktového portfólia a komunikačnej stratégie. Tá hlavná časť práce sa už zameriava na priblíženie samotnej inbound marketingovej stratégie firmy a analýzu jej efektivity a potenciálu.Diplomová práce sa věnuje použití inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenském trhu. Cílem diplomové práce je analýza efektivity používané strategie a posouzení, jestli má pro firmu potenciál v těchto aktivitách nadále pokračovať. V teoretické části je nejdřív vysvětlený rozdíl tohoto nového marketingového přístupu oproti tomu tradičnímu a následně jsou definované základní nástroje, které se při inbound marketingu využívají. Praktická část práce zahrňuje představení společnosti Garmin, její produktového portfolia a komunikační stratégie. Ta hlavní část práce se již zaměřuje na přiblížení samotné inbound marketingové strategie firmy a analýzu její efektivity a potenciálu.The objective of the master thesis is to analyze the effectivity of inbound marketing strategy used by the company Garmin on the Slovak market. The theoretical part first maps out the main characteristics of this new marketing approach and then compares it to the traditional one. The practical part includes introduction of the company Garmin, its products and marketing activities. The main part of the thesis is then focused on the analysis of the strategy and its future potential. The conclusion includes an evaluation and suggestions for improvement.
Klíčová slova:
Garmin; Inbound marketing; Obsahový marketing; SEO; Sociální síte; Content marketing; Garmin; Inbound marketing; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71117