Název:
Marketingová strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing strategy of selected company
Autoři:
Červinková, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Předmětem práce je popis marketingu vybrané firmy a navrhnutí zlepšení marketingové strategie. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je teoretická a shrnuje teoretické poznatky o marketing obecně. V druhé části je představena firma. Druhá část se zaměřuje na prostředí firmy a SWOT analýzu. Praktická část popisuje marketingovou strategii společnosti a zabývá se návrhem marketingové strategie a možnými zlepšeními současné strategie.This bachelor thesis deals with marketing strategy of a selected company. The objective of the thesis is to describe marketing of selected company and suggest the improvements of the marketing strategy. The thesis is composed of three main parts. The first chapter is theoretical and summarizes theoretical knowledge generally. The second part describes the company itself. The second part focuses on business environment and SWOT analysis. The practical part firstly describes marketing strategy of the company and after that deals with suggestion of marketing strategy and how to improve the current strategy which is mentioned.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; prostředí firmy; company´s enviroment; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69113