Název:
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Překlad názvu:
The development of the media image of Andrej Babiš
Autoři:
Minářů, Tereza ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje vývoji mediálního obrazu českého politika a podnikatele Andreje Babiše od jeho nástupu na post ministra financí. Cílem práce je zjistit, jak se mění jeho mediální obraz v průběhu funkčního období a jaká témata jsou nejčastěji s jeho osobou spojována. Potřebná data byla získána z mediální databáze Anopress, prostřednictvím které byly zvoleny relevantní příspěvky dvou celostátních deníků (Mladá fronta DNES a Lidové noviny). Záměrem práce je také posoudit, zda se liší mediální obraz vytvářeným médiem, jehož je Andrej Babiše majitelem od obrazu, jenž je formován deníkem bez vazeb na současného ministra financí.The diploma thesis deals with the development of the media image of Czech politician and businessman Andrej Babiš since he was appointed as the Finance Minister. The aim of the thesis is to find out how the media image is changing during the term of office and which topics are primarily associated with him. The necessary data was obtained from the media database Anopress, through which the relevant articles of two national newspapers (Mladá Fronta DNES and Právo) were chosen. Another purpose of the work is to assess if the media image is influenced by the fact that Mladá Fronta DNES is owned by Andrej Babiš.
Klíčová slova:
Andrej Babiš; mediální obraz; Obsahová analýza; teorie nastolování agendy; tištěná média; agenda setting theory; Andrej Babiš; Content analysis; media image; print media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69337