Název:
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Překlad názvu:
Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Autoři:
Nejmanová, Kristýna ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích, sociálních médiích a české blogosféře. Dalším cílem práce je analyzovat vliv marketingových nástrojů na čtenáře módních blogů jakožto spotřebitelů, čehož bylo dosaženo dotazníkovým šetřením, které se zaměřovalo na vybrané rysy čtenářů v následujících oblastech: sledovanost blogů, sledování bloggerů na sociálních sítích, vliv blogů na spotřební chování jejich čtenářů a schopnost rozpoznat reklamní sdělení na blogu.The aim of the bachelor thesis is to identify and describe the marketing tools that can be found on the selected Czech fashion blogs. The theoretical part contains description of the main types of marketing tools usually employed in online environment. Attention is focused mainly on influencer marketing and product placement. Furthermore, information about blogs, social media and the Czech blogosphere is discussed and articulated. Continuing the theme a further aim of the thesis is to analyse the impact of marketing tools on the readers of fashion blogs as consumers. To support the study and analysis a questionnaire focused on the principal characteristics of blog readers has been circulated.
Klíčová slova:
blog; influencer marketing; módní blogy; product placement; spotřební chování; blog; consumer behavior; fashion blogs; influencer marketing; product placement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69130