Název:
Analýza sortimentu firmy SkyTech Corporation s.r.o.
Překlad názvu:
Product line analysis of SkyTech Corporation s.r.o. company
Autoři:
Dvořáková, Šárka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o malé společnosti SkyTech Corporation s.r.o., která distribuuje na trh produkty z oblasti kosmetiky, dekorativní kosmetiky, kosmetických doplňků a štětců na líčení. První část práce je část teoretická, která slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, konkurenci, sortiment a analýzy s nimi spojené. V praktické části je představena společnost SkyTech Corporation s.r.o., následuje zhodnocení jednotlivých značek a jejich rolí v sortimentu, distribuční kanály a krátká analýza konkurence. V závěru práce jsou navržena konkrétní doporučení, která vychází z analýz v předchozích kapitolách.This thesis focuses on small company SkyTech Corporation s.r.o, which distributes products from the field of cosmetic, decorative cosmetic, cosmetic accessories and make-up brushes. The first part is theoretical and serves as basis for elaboration of the practical part. Theoretical part focus on marketing mix, competition, assortment and analysis connected with them. In practical part SkyTech Corporaton s.r.o. is introduced. Than follows the evaluation of individual brands and their roles in assortment, distribution channels and short analysis of competition. In conclusion of practical part are suggested specific recommendations, which are based on analysis from previous chapters.
Klíčová slova:
analýza; konkurence; marketingový mix; sortiment; analysis; assortment; competition; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69000