Název:
Příjezdový cestovní ruch do Vietnamu
Překlad názvu:
Incoming tourism to Vietnam
Autoři:
Teschinská, Inka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Machová, Božena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce je analyzovat vývoj příjezdového cestovního ruchu ve Vietnamu a následně zhodnotit komercializaci této destinace. V teoretické části práce nalezneme vymezení teoretických pojmů z oboru cestovního ruchu, jako jsou cestovní ruch, návštěvník, destinace či primární a sekundární nabídka cestovního ruchu, velká část je také věnována typologii cestovního ruchu. Praktická část se z první části věnuje charakteristice Vietnamu, jak z hlediska ekonomiky, kultury nebo historie tak samozřejmě z pohledu atraktivit a vybavenosti destinace cestovního ruchu. V následující kapitole je analyzován vývoj příjezdového cestovního ruchu, vliv incomingového turismu na hrubý domácí produkt a nezaměstnanost nebo také výdaje zahraničních turistů. Čtvrtá kapitola obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na vnímání a povědomí Čechů o Vietnamu, na jejich potencionální zájem o vycestování do této země.The main aim of this work is to analyse the development of incoming tourism in Vietnam and subsequently evaluate the commercialization of this destination. In the theoretical part of the work we will find the definition of theoretical concepts from the field of tourism, such as tourism, visitor, destinations or primary and secondary tourism supply, a large portion is also paid to the typology of tourism. The practical part is in the first part devoted to characteristics of Vietnam, in terms of economy, culture, history and, of course, from the perspective of the attractions and amenities of tourism destinations. In the following section the evolution of inbound tourism, the impact of incoming tourism on the gross domestic product and unemployment and the expenditure of foreign tourists is analysed. The fourth chapter contains the survey focused on perception and awareness of the Czechs about Vietnam and on their potential interest in travelling to this country.
Klíčová slova:
analýza; příjezdový cestovní ruch; Vietnam; analysis; incoming tourism; Vietnam
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69050