Název:
Development of Competitiveness of Company
Překlad názvu:
Development of Competitiveness of Company
Autoři:
Číhalová, Kateřina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt:
The main aim of thesis is to design a viable branding strategy for a company. The theoretical part consists of interpretation of branding and strategic brand management. The analytical part examines brand building strategy and position of the company in the market as well as its competitors and potential clients. Based on analysis, a branding strategy proposal is suggested in order to create a competitive and successful brand of the company.
Klíčová slova:
Brand; branding strategy; competitiveness; travel agency; Brand; branding strategy; competitiveness; travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69233