Název: Postoje pedagogických pracovníků k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Překlad názvu: Attitude of teachers on inclusive education of students with special needs
Autoři: Ichnatíková, Nikola ; Mrkosová, Eva (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: Inkluzivní vzdělávání; integrace; pedagog; speciálně vzdělávací potřeby; znevýhodnění; žák; disability; Inclusive education; integration; pedagogue; special need in education; student

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84971

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-355826


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-03, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet