Název: Dělení se zbytkem jako diagnostický nástroj kognitivních schopností českých žáků
Překlad názvu: Division with remainders as a diagnostic tool for studying cognitive skills of Czech pupils
Autoři: Kotrbatá, Jana ; Kloboučková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kaslová, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diagnostické nástroje; dělení se zbytkem; kongnitivní dovednosti; propedeutika; žák mladšího školního věku; žákovské strategie; cognitive skills; diagnostical tools; primary school pupil; propedeutics of division with remainders; pupils'strategies

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84166

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-353900


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet