Název: Place branding: Pivo a chmel jako značka města Žatce
Překlad názvu: Place Branding: Beer and Hop as a Label of the City of Žatec
Autoři: Jermanová, Barbora ; Gibas, Petr (vedoucí práce) ; Skripnik, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Klíčová slova: branding; identita; image; place branding; place marketing; policy network

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/81401

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351063


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet