Název:
Marketingová komunikace společnosti Shoptet se zaměřením na online kanály
Překlad názvu:
Marketing communication of company Shoptet with focus on the online channels
Autoři:
Štěpka, Lukáš ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce rozebírá na příkladu společnosti Shoptet možnosti marketingové komunikace prostřednictvím online kanálů, na kterých jakožto výhradě internetový subjekt působí. Úkolem práce je nabídnout komplexní pohled na toto poměrně široké téma, jehož význam dlouhodobě roste a týká se již všech společností nezávisle na jejich velikosti. Autor se snaží oblast, která se v současné době diverzifikuje do stále menších podoborů, uchopit jako celek a poukázat na souvislosti mezi nimi. V úvodní části práce stručně představuje teorii marketingové komunikace obecně a následně ji aplikuje na příklad vybrané společnosti. Deskriptivní metodou rozebírá jednotlivé kanály a marketingové techniky, které společnost Shoptet ve své komunikaci využívá a zasazuje je do kontextu obecných trendů a znalostí v této oblasti. Cílem je vytvořit celistvý popis marketingové komunikace společnosti včetně zhodnocení její úrovně, který je aplikovatelný při plánování nebo hodnocení komunikace jiných srovnatelných subjektů.The Bachelor thesis analyzes possibilities for marketing communication of Shoptet (e-commerce developing company) via online channels which are mainly used because of the industry the company operates in. The task of the thesis is to offer a comprehensive look at this wide topic, whose importance has been growing and all companies regardless of their size use it. The author tries to grasp this area, which is currently diversifying into smaller sub-sections, as a one and show the connections between the sub- sections. The first part briefly sums the theory of marketing communications in general and subsequently applies those theories on the company. Descriptive method is used for analyzing various channels and marketing techniques that the company uses in its communications, and puts them into the context of general trends and knowledge in this area. The aim is to create a coherent description of marketing communications, including assessment of its level, which is applicable to the planning and evaluating the communication of other comparable entities.
Klíčová slova:
e-commerce; obsahový marketing; online komunikace; PPC reklama; případová studie; webová analytika; case study; content marketing; e-commerce; online communication; PPC advertisement; web analytics