Název:
Marketingový výzkum nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami
Překlad názvu:
Marketing investigation of the consumer's behaviour of Czech footballers on the market with football shoes
Autoři:
Fried, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami Cíle práce: Hlavním cílem této diplomové práce je bližší poznání nákupního chování cílové skupiny českých fotbalistů všech výkonnostních úrovní na trhu s kopačkami. Metody: V této diplomové práci jsou použity metody elektronické dotazování a Chí-kvadrát test. Výsledky: Výsledkem práce jsou nové poznatky v oblasti nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami. Tyto poznatky jsou shrnuty v kapitole závěry a plynou z nich doporučení pro subjekty aktivní na českém trhu s kopačkami. Klíčová slova: fotbal, sportovní produkt, kopačky, marketingový výzkum, nákupní chováníTitle: Marketing investigation of the consumer's behaviour of Czech footballers on the market with football shoes Objectives: The main objective of this master thesis is a closer recognition of the consumer's behavior of the target group of Czech Footballers of all levels on the market with football shoes. Methods: Methods electronical survey and Pearson Chi square test are used in this master thesis. Results: The result of this master thesis are new findings in the area of the consumer's behaviour of Czech football players on the market with football shoes. These findings are summarized in the chapter conclusion and they result into recommendations for subjects that are active on the Czech market with football shoes. Key words: football, sporting good, football shoes, marketing investigation, consumer's behaviour
Klíčová slova:
fotbal; kopačky; marketingový výzkum; nákupní chování; sportovní produkt; consumer's behaviour; football; football shoes; marketing investigation; sporting good