Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Překlad názvu:
Marketing research of customer satisfaction in Family Fitness Olgy Šípkové
Autoři:
Slobodníková, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazníkTitle: Marketing research of customer satisfaction in Family Fitness Olgy Šípkové Objectives: The goal of this thesis is to determine customer satisfaction of Family Fitness Olgy Šípkové based on their expectations and perception of actual value of provided services. Collect data based on the survey and then according to the acquired knowledge propose measures and solutions of the problems. Methods: The method of this marketing research is the survey, questionnaire. The sample sizes were defined based on own discretion and easy accessibility. Respondents were sampled by simple random sampling. Results: The result of marketing research is that the customers of Family Fitness are pretty satisfied. Yet there were acknowledge small imperfections. The fitness management should try to fix these problems. There are few measures and solutions in the conclusion. Keywords: sport marketing, sport services, services, fitness centre, questionnaire
Klíčová slova:
dotazník; fitness centrum; služby; sportovní marketing; sportovní služby; fitness centre; questionnaire; services; sport marketing; sport services