Original title: Analýza komunikačního mixu firmy Preciosa, a.s.
Translated title: Communication Mix Analysis of the Company Preciosa
Authors: Klymcová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Rozporka, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je analýza současného komunikačního mixu společnosti, jeho zhodnocení a doporučení pro změnu složení komunikačních nástrojů s hlubším zaměřením na zhodnocení současné komunikační strategie, navržení její změny, vytvoření nového odpovídajícího komunikačního mixu a doporučení pro jednotlivé komunikační nástroje. Součástí práce je též situační analýza - rozbor trhů, trendů, positioningu, konkurence a odběratelů. Obsahuje bližší charakteristiku skupiny rozhodovatelů.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6247

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3459


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share