Original title:
Analýza komunikačního mixu firmy Preciosa, a.s.
Translated title:
Communication Mix Analysis of the Company Preciosa
Authors:
Klymcová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Rozporka, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je analýza současného komunikačního mixu společnosti, jeho zhodnocení a doporučení pro změnu složení komunikačních nástrojů s hlubším zaměřením na zhodnocení současné komunikační strategie, navržení její změny, vytvoření nového odpovídajícího komunikačního mixu a doporučení pro jednotlivé komunikační nástroje. Součástí práce je též situační analýza - rozbor trhů, trendů, positioningu, konkurence a odběratelů. Obsahuje bližší charakteristiku skupiny rozhodovatelů.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6247