Original title:
Rozšíření produktové nabídky cestovní agentury Europani-tour
Translated title:
Innovation of product offer for travel agency Europani-tour
Authors:
Gerasimenko, Elizaveta ; Voráček, Josef (advisor) ; Ruda, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Rozšíření produktové nabídky cestovní agentury Europani-tour. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit vlastní modelové návrhy výletů se sportovním zaměřením pro firmu Europani-tour. Metody: Ve své práci jsem použila deskriptivní případovou studií, pomocí monitoringu dokumentu a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Vytvořila jsem nový produkt - sedm výletů se sportovní náplní pro cestovní agenturu Europani-tour. Před splněním hlavního cíle jsem provedla situační analýzu sportovních aktivit, prozkoumala nabídku konkurenčních cestovních agentur a kanceláří, a prozkoumala poptávku pomocí rozhovoru. Klíčová slova: sport, cestovní ruch, výlet, marketingový mixTitle: Innovation of product offer for travel agency Europani-tour. Project goals: The main objective of this bachelor thesis is to create the own model trips with sport focus for the company Europani-tour. Method: In my thesis I used descriptive case study using a document monitoring and qualitative interview. Results: I created a new product - seven trips with sport focus for the travel agency Europani- tour. Before fulfillment of the main objective I have done a situational analysis of sport activities, explored an offer of the other travel agencies and tour operators, and explored a demand through interview. Key words: sport, trip, tourism, marketing mix
Keywords:
marketing mix; sport; tourism; trip; cestovní ruch; marketingový mix; sport; výlet
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/76294