Název:
Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007
Autoři:
Černý, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Analýza marketingového mixu s využitím metod segmentace trhu a benchmarkingu. Nalezení slabých míst a jejich eliminace. Přehodnocení dosavadní marketingové strategie.
Klíčová slova:
automobilový trh; Marketingový mix; reklama; segmentace; Suzuki
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6185