Název:
Reklama na potraviny v médiích
Překlad názvu:
Food advertising in the media
Autoři:
Russkina, Tamara ; Hasil, Jiří (vedoucí práce) ; Confortiová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 8 ABSTRAKT Tématem této diplomové práce je reklama na potraviny v médiích. V centru pozornosti stojí teoretické vymezení pojmu reklama, funkcí a záměrů reklamy a následná analýza vybraných audiovizuálních a tištěných reklam na potraviny v českém a ruském kulturním prostředí a jejich následné porovnání. Tato diplomová práce je zaměřena především na výzkum reklam z lingvistického a psycholingvistického hlediska, nicméně jsou tady uvedeny i jiné přístupy k analýze reklam, převážně marketingový, do něhož reklama spadá.1 ABSTRAKT The topic of this thesis is "The food advertising in the mass-media". It focuses basically on defining the conception of advertisement, determines its purpose and intentions. There is a following analysis of the chosen audiovisual and printed advertisement materials for the groceries of the Czech and Russian social environments and their comparison. First of all this thesis focuses on the advertisement research from the linguistic and psycholinguistic point of view, nevertheless other approaches to advertisement analyses are described as well, mostly marketing which is a part of advertising.
Klíčová slova:
analýza reklamy; jazyk reklamních sdělení; marketingová komunikace; média; působení reklamy na recipienta; Reklama; Advertising; analysis of advertising; appeal; language of advertisement; marketing communication; media; the effect of advertising on the recipient